Imię: Grzegorz
[b]Wiek: 23
Miasto[/b]: Wrocław
Zawód: Student
Stan cywilny: Wolny(a)
Wykształcenie: Średnie
Zainteresowania: sport, szczególnie piłka nożna, film, muzyka, dziewczyny. Z czytaniem u mnie jest tak raczej na bakier, zamiast wziąć dobrą książkę do ręki, wolę iść za piłką pobiegać!
O mnie: Jak mam poczucie, że jestem lubiany i akceptowany w towarzystwie, to mi w zupełności wystarcza, żebym się czuł szczęśliwy. Studiuję dziennikarstwo sportowe i nie pogadam z kimś o komórkach telefonicznych, o komputerach, o samochodach, bo po prostu nie mam o tym zielonego pojęcia, a o sporcie właśnie mogę z kimś porozmawiać. A zdolności? To uwielbiam przedrzeźniać ludzi z którymi rozmawiam, jest to podobno bardzo wku****ce.
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 243 Skąd: polska
Wysłany: 2007-09-10, 22:33
Rozwalił mnie tym płakaniem.Podczas dzisiejszego programu kiedy się rozbeczał nie mogłem powstrzymać śmiechu.Przyznaje się do tego choć pewnie niektórzy zaraz napiszą że jestem pozbawiony uczuć i takie tam bzdury.Ale to było takie niemęskie i żałosne.Nawet Adrian o którym piszą że całkowicie anty męski tak się nie zachowuję.Normalnie nie mogę jeszcze się śmieje jak to sobie przypomnę. Dobrze że go wzieli do BB.Przynajmniej jest się z kogo pobrechtać.
Grzesiu jestes zajebisty!! Podoba mi się że pokazujesz swoje uczucia!! Widać że jesteś sobą i trzymaj tak dalej!! Jestes groznym konkurentem pozostalych uczestnikow i trzymaj sie bo dojdziesz daleko a Paulina wydaje mi się, że po programie się z Tobą spotka i może będzie coś miedzy wami!! Życzę Ci tego!!
TRZYMAJ SIĘ TAM JAK NAJDŁUŻEJ!!
JOLA GRZESIU I MARKO SĄ MOIMI FAWORYTAMI chociaż spoko są jeszcze Agata i Bartek TRZYMAM ZA WASZA PIATKE KCIUKI!
mily chlopak i wrazliwy ale z tym plakaniem to koles przesadza, nie dosc ze codziennie beczy jak miś coralgol to szlochal po wyjsciu panny ktorą znal 2 dni conajmniej jakby byla jego bliską krewną ktora zmarla nagle smiercią tragiczną