Zainteresowania: Interesuję się muzyką, nowościami ze świata mody, tym co dzieje się na świecie i w Polsce. Moje hobby to kupowanie butów, torebek i ubrań, jak również kokardek i spinek dla swojego pupilka (psa).
O mnie: Pracuję jako fotomodelka (wygrała konkurs RMF FM i miała sesję w Playboyu). Studiuję turystykę i reklamę. Brałam udział w programie ‘Bar Europa’. Kocham kino, modeling i zakupy
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 243 Skąd: polska
Wysłany: 2007-09-06, 19:50
Po co wpychają do BB ludzi którzy już mieli swoje 5 minut?W BARze jedyne chyba co robiła o ile pamiętam to nabijała się z innej uczestniczki że od niej śmierdzi.I na tym kończyła się jej kreatywność. No jeszcze był masaż cycków na oczach innych uczestników. .Pusta panienka.Jedyne co może pokazać to cycki.
Całe szczęście że tym razem jest sama bez swojego byłego już chyba chłopaka makaroniarza.Bo tego bym już nie zniósł.
mir123bych [Usunięty]
Wysłany: 2007-09-06, 21:08
Cytat:
Ja nie miałam tego na myśli, Ja nie rozumiem tego materiału, który zobaczyłam...
ojejjj każdy słyszał że złamała regulamin to i pierwsza odeszła, takie życie
Po co wpychają do BB ludzi którzy już mieli swoje 5 minut?W BARze jedyne chyba co robiła o ile pamiętam to nabijała się z innej uczestniczki że od niej śmierdzi.I na tym kończyła się jej kreatywność. lol No jeszcze był masaż cycków na oczach innych uczestników. lol .Pusta panienka.Jedyne co może pokazać to cycki. lol
Całe szczęście że tym razem jest sama bez swojego byłego już chyba chłopaka makaroniarza.Bo tego bym już nie zniósł. lol
popieram popieram swięte słowa
Gucio-Mati
Wysłany: 2007-09-08, 13:30
Faktycznie nie powinni przyjmować ludzi którzy występowali już w innym reality-show... W barze sie nie popisała, z pewnością w BB też by tego nie zrobiła. Jej jedyny atut, to to ze ludzie chcą ja oglądać po prysznicem. Mam nadzieje że szybko pozbędą się takich ludzi z programu
majunia